onsdag 13 oktober 2010

Härlig höstdag

Hösten kan vara härlig, eller vad säger ni

9 kommentarer:

  1. Ser att solen är hos dig idag och det är trevligt :D Här på västkusten har den gömt sig bakom gråa regnmoln. Dumt tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Nej, hösten är inte härlig tycker jag...men färgerna är underbara, det kan jag hålla med om. Sen är hösten/vintern en enda lång, trist färdsträcka till nästa sommar och som man hyser alla förhoppningar till att den blir varm och skön.

    SvaraRadera
  3. Verkligen. Så fin och rogivande på alla sätt. Lite kort bara. :-)

    SvaraRadera
  4. Det är ju inte klokt att jag inte har varit utomhus idag!

    SvaraRadera
  5. Alldeles alldeles uuuunderbaaaar.......

    SvaraRadera
  6. Gafflan: Här är kallt MEN soligt

    Anna: Alla årstider har sin charm (men tyvärr oxå sina baksidor)

    Alexandra: Man kan verkligen varva ner under en fin höstdag

    Åsa: Ut med dig innan dan är slut

    Mina dagar: Visst är den

    SvaraRadera
  7. Förr gillade jag inte hösten, inte vintern heller, men jag har ändrat mig. Kanske har med åldern att göra?*fniss*
    Nu gillar jag hösten, mest om den är kall och solig, och så alla färgerna såklart! Gillar också när det är lite ruskigt för då kan man ju krypa upp i soffan och tända ljus, koka en kopp te och glo på dumburken eller läsa. Det värsta är ju när jag måste ut med jycken...och det är en vit lurvig historia,iallafall på sommaren, men som på hösten blir en gråsvartbrun, lerig&grusig historia, och som dessutom smugglar in eländet i pälsen. Ruskar av sig i min säng och sedan kan du ju tänka dig hur det är att sova i det. Helkroppspeeling kallas det för*ASG*, och så kliver man upp med helt ny hud, vacker som en nyponros...

    Vintern gillar jag fortfarande inte, trots lappgener.

    SvaraRadera
  8. Trollpackan: Vintern är oxå fin när det är snö, kallt och soligt. Men inte när det slaskar

    SvaraRadera
  9. Absolut! Jag gillar hösten :)

    SvaraRadera