måndag 11 april 2011

Mot Las Vegas via Hoover Dam

Vi satte oss i bilen och körde mot Las Vegas, det var raksträcka hela tiden.


Strax innan Las Vegas svängde vi av för att kolla in Hoover Dam. Ser ni sol och varmt och jag tog även några steg in i Arizona eftersom Hoover Dam ligger på gränsen mellan Nevada och Arizona.

Bilderna talar väl nästan för sig själva - det var brant. 

Efter det letade vi upp en hotell och någonstans att äta. Portieren rekommenderade en restaurang med god mat. Maten var ok men jag tror snarare att det var de lättklädda servitriserna som portieren gillade...

4 kommentarer:

  1. Jösses, jag har inte höjdskräck men där skulle det nog vändas i min mage tror jag!

    SvaraRadera
  2. Jösses vad brant! Vad spännande att få vara där! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hur länge var ni borta?
    Vilken härlig resa!

    SvaraRadera
  4. Lite avundsjuk blir jag.... : )

    SvaraRadera