lördag 13 november 2010

Antingen var jag sur eller alla andra dumma i huvudet...

Jag brukar tycka om att helghandla med maken. Vi brukar strosa runt och  fundera på vad vi ska äta. Idag hade vi  bestämt oss för fiskgryta men de hade slut på fänkål. Efter lite diskussion bestämde vi oss för pasta och pesto, men då hade de slut på mozarella...

Inte nog med att det vi skulle handla var slut folk var som tokiga. De tvärstannade mitt framför fötterna på mig (rena rama turen att jag inte mejade ner dem med kundvagnen), parkerade sina kundvagnar mitt i gångar osv. Idag var det jobbigt att handla och jag har insett att kl 16 en lördag ska man inte handla på Maxi

2 kommentarer:

  1. Vad blev det till middag då? Jag tror inte att det var du som var sur utan helt klart var det de andra som bar sig korkat åt.

    SvaraRadera
  2. Knaster: Det blev pasta och pesto och lite proscuitto (hur det nu stavas), salami, baguette och rödvin. Fast barnen fick läsk

    SvaraRadera