måndag 28 mars 2011

Nu är jag tillbaka

Jag har varit ”over there” i två veckor. Bilat mellan San Fransisco, Los Angeles och Las Vegas. Kom hem idag efter en extra natt i London p.g.a missat anslutningsflyg då planet från USA var försenat.

Känner mig lite trött men ska försöka läsa ikapp mig på era bloggar och uppdatera mig på vad som har hänt under tiden jag har varit borta. Det kanske tar lite tid -  men jag ska operera foten nästa vecka och då kommer jag att ha all tid i världen till bloggeriet. Ska försöka skriva några inlägg om resan då så att ni får uppleva den tillsammans med mig.

14 kommentarer:

  1. Ja! Jag vill läsa om din resa! Och se bilder...

    SvaraRadera
  2. Wow!
    Välkommen hem!
    Den sträckan bilade jag 1982, ska bli ett nöje att ta del av din resa.

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem!
    Ser fram emot att få läsa om er resa!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem till Sverige och blogglandia! Jag vill gärna läsa om din resa så skriv på du!!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! I dubbel bemärkelse. Ser fram emot att läsa om vad du gjort.

    SvaraRadera
  6. Saknat dig! Så gott att du är tillbaka :-)

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att du är hemma igen, missed you :-) Nattikram

    SvaraRadera
  8. Nej vad häftigt! Massa bilder vill vi se =D

    Och välkommen hem!

    SvaraRadera
  9. Så roligt! Jag läser jättegärna!
    Kram.

    SvaraRadera
  10. Jag har saknat dig. /Knasterf

    SvaraRadera
  11. Välkommen hem. Åh. Det låter ju precis som den resa vi var iväg på över nyår. Ser verkligen fram emot att få höra om er. :)

    SvaraRadera
  12. Det vill jag gärna höra mer om :D

    SvaraRadera