tisdag 8 mars 2011

Finns det en tanke bakom?

Alla kvinnors dag och fettisdagen på samma dag...

16 kommentarer:

  1. Hihi...man kan ju undra ;D

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte det, det är tydligen första gången det händer läste jag (i någons blogg)
    =)

    SvaraRadera
  3. Asså, jag förstår inte, hur kan det vara fettisdag i mars?

    SvaraRadera
  4. Det är bara för att vi bara ska ha en dag att svulla i oss dessa godingar utan dåligt samvete...*fniss* det får jag inte ändå...

    SvaraRadera
  5. Oavsett tanke eller inte, det känns fel med fastlagstisdag i mars. Men jag har ätit en bulle i alla fall. En O-LCHF bulle.

    SvaraRadera
  6. Fan. Har jag missat semmeltåget? Ja, ja, kan man hitta dem två månader innan borde de väl finnas i morgon också...

    SvaraRadera
  7. Ha ha! Hade samma tanke i morse!
    Men det känns ändå ganska bra att fira sig med en semla! ;-)

    SvaraRadera
  8. Ha ha.. Har inte ens tänkt på!

    SvaraRadera
  9. Förmodligen för att vi måste känna oss STARKA och STÅ EMOT!!!! OCH det gjorde jag:)
    Hade näsan i två kartonger semlor på jobbet UTAN att ta en enda!!! Ha...jag är en STARK kvinna;);)

    SvaraRadera
  10. Kanske de försöker göra något gott av något de egentligen inte vill fira?
    Jag tycker man kan fira kvinnor VARJE dag.

    SvaraRadera
  11. Visst måste det finnas det! Jag tolkade det som att man skulle äta en semla! ;)

    SvaraRadera
  12. hahaha - du ser det på det viset
    kramar

    SvaraRadera
  13. Två goa saker samma dag helt enkelt ! :)

    SvaraRadera