lördag 9 juni 2012

Student och skolbal avklarade

Igår firades här studentexamen. En klar och en kvar  - hälften gjort med andra ord (men det är tre år till det är dags nästa gång). Vi hade i alla fall tur med vädret och kunde sitta ute i solen


Smörgåstårtan var god men jag glömde ta en bild innan vi högg in på den. Här nedanför har vi studenttårtan som Fru Choklad har gjort. Hon har gjort en kretskortstårta till den nybakade elektrikern

Samma dag som äldsta tar studenten har yngsta skolbal så det var ett fasligt flängande fram och tillbaka


5 kommentarer:

  1. Häftig tårta och så fin baltjej :-) Svarat hos mig ;-)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag akut sugen på smörgåstårta....

    SvaraRadera
  3. Ser smarrigt ut det där! Om två år är det dags för studenten här hemma och jag börjar redan oroa mig lite, det verkar vara så storslaget nu för tiden!

    SvaraRadera
  4. Är det din dotter i den gula klänningen? Hon är väldigt lik dig tycker jag. :)
    Vi har studentexamen nästa år och året efter det. Jag oroar mig redan för hur det ska bli nästa år. Om jag räknar efter nu så vet jag bara en som kommer för att fira Största och det är min svärmor och hon kommer bara hinna stanna en kort stund. Största går i samma klass som sin kusin så de som annars möjligen skulle ha kommit hit kommer att vara där. Några släktingar från min sida kommer det inte komma.

    SvaraRadera