tisdag 7 september 2010


Jag har fått en Award av Ting o Tankar som har en härlig blogg med massor av fina bilder. Såna där "måbrabilder" som jag önskar att jag oxå skulle kunna ta...


AWARD:en  för med sig att jag ska berätta sju saker om mig själv som ni inte redan vet. Ni vet ju redan en hel del om mig redan som att jag är glömsk, älskar godis och åker buss till jobbet. Men jag tror att jag kommit på 7 saker om mig själv som ni inte vet:



  • jag dricker inte kaffe – kan inte förstå hur något som luktar så gott kan smaka så illa 
  • älskar att läsa. Har tom svårt att slänga gruppreklam utan att läsa den först 
  • hatar att städa, diska och andra sisyfosuppgifter 
  • min älsklingsfärg är blå 
  • älskar vatten främst havet men sjöar och annat vatten går också bra. Dricka, simma, dyka, leka m.m. 
  • tycker inte om öl 
  • är mästare i klubben för oviktigt vetande – kommer ihåg allt som inte är viktigt
Denna Award ska nu skickas vidare till sju andra bloggare. Det finns så många bra och trevliga bloggar att välja på så för att ingen ska bli ledsen och känna sig utmobbad gör jag som Ting o Tankar jag lottar ut det.








4 kommentarer:

  1. Inte undra på att jag gillar dig!! *asg* Vi är rörande överens om allt utom färgen, ha ha! Kram

    SvaraRadera
  2. tsss du får veta 7 ting oavsett om du vill eller inte

    *Jag har läst kinesiska (mandarin) i 1 år.... och nej jag minns inget.

    *jag vill vandra/gå en pilgrimsresa någon gång. helst i spanien...är inte troende på någe vis men bara vill .

    *lära mig dreja krukor.

    jag kommer inte på någe mer ...

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul att få veta ännu mer om dig. :-)Tycker ganska mycket som du, men kaffe, det älskar jag! :-)

    SvaraRadera
  4. vill hångla med Keanu Reeves - sedan jag var typ tonåring ....

    SvaraRadera