onsdag 16 november 2011

Biomarathon


Twilightrace är väl rätta ordet. På eftermiddagen åkte dottern och kompis till HeronCity, där visades Twilight 1, Twilight 2 och Twilight 3 med ca 30 paus emellan. Vid midnatt var det premiär på  Twilight 4.

Kl 2.00 i natt var taxi Shamrock där och hämtade dem. Jag gick upp vid ettiden skrapade rutorna och åkte iväg, vi var hemma strax innan 3. Men kunde jag somna? Nej det kunde jag inte. Klockan var 4 sista gången jag tittade på den.

I kväll ska jag lägga mig tidigt och någon träning blir det inte heller. Nästa gång ska dottern kolla veckodag lite bättre…

13 kommentarer:

  1. Världens bästa mamma!!!

    SvaraRadera
  2. shit vilket maraton - men kul grej och snäällt av dig :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag har köpt någon månad då och då. Räcker oftast med gratisprogrammet.

    SvaraRadera
  4. Ja du känner igen det där med att vara "brandvakt" både vardag o helg. Men nu har vi inga barn hemma längre, ganska skönt!
    ha de Fia

    SvaraRadera
  5. Jisses vad du är snäll! Hoppas dottern är sjuukt tacksam. Typ.

    SvaraRadera
  6. Stark jobbat Shamrock! Jag skulle ha gjort likadant.

    SvaraRadera
  7. Vilken snäll mamma du är. :) Hoppas dottern förstår det med.

    SvaraRadera
  8. verkligen snällt! Hoppas du sover gott nu :)

    SvaraRadera
  9. Även min dotter var på detta marathon här i Göteborg. Filmerna är bra, jag har sett ettan och tvåan!!

    SvaraRadera
  10. Då får du nog ringa dom som köper in filmer.
    Har förstått att det här stort.
    Man väntar och väntar. Tänk att en serie böcker kan bli så ofantligt stort. Lite Harry Potter känslan över det
    Min sambos dotter har också väntat. I går sa hon att hon känner sig som 14 år fast hon är 30 fyllda

    SvaraRadera