torsdag 9 april 2015

Hjälp mig med: Den store Gatsby

Ni som läst min blogg ett tag vet att vi brukar ha temafester på jobbet. Det här året blir temat Den store Gatsby.

Jag har noll koll och noll idéer, kan ni hjälpa mig med förslag snälla

Här kommer några bilder från tidigare fester så ser ni lite vad jag behöver hjälp med.



Tema Oscarsgala - Grease

Tema Oscarsgala- jag som Morticia Addams



Vinnaren för bästa klädsel tema Studio 54





Studio 54 - festfixarna


Tema Rymden

Tema Rymden

Tema Rymden

8 kommentarer:

  1. Gud. vad roligt. Gatsby, är det 20 eller 30-tal?

    SvaraRadera
  2. Åh vilka roliga teman, du får väl kolla in klädseln från den tiden, men e det inte då man han hade charleston klänningar med pannband o långa cigarettmunstycken?
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder.

    Gatsby - då tänker jag smoking för mannen och en snygg tjugotalsklänning med fransar och ett läckert hårband med en fjäder i eller likande till dig. :)

    SvaraRadera
  4. Jösses vad avancerat! Tyvärr har jag ingen hjälp att ge. Men jag vill gärna se resultatet.

    SvaraRadera
  5. Häftiga bilder. Du får se filmen och läsa boken.

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad kul återkommer med ngt måste bara fundera ut ngt ;)
    Vilka härliga Bilder och maskeraddräkter alla har du var grym som Morticia :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Jisses så roligt det ser ut på bilderna.
    Gatsby....Visst var det väl lite 20- tal tror jag.
    Jag tänker mig en svart klänning med vid hängande midja......dom var ju lite rak klänningarna då.
    Sen tänker jag mig ett pannband runt huvudet lite graciöst. Nån fjäder på sidan av bandet. Röda läppar och rätt långa förföriska ögonfransar. Hmm......tror det var lite så om jag inte har heeeeelt fel. Man vet ju alldrig.
    Kramkram.

    SvaraRadera
  8. Åh, va kul! Se filmen vetja! Å visst är det 20-tal!!!
    Jag har en vit rak klänning med fransar som skulle passa perfekt! Vill du ha den,så säg till!!!

    SvaraRadera