torsdag 8 september 2011

Konstig förkylning

Jag började mitt nya liv på allvar i måndags och jag kan inte påstå att det började så värst bra eftersom det började med en förkylning.

Till råga på allt en konstig förkylning som inte vill ge sig. Söndag till tisdag hade jag ont i halsen, på tisdagen övergick det till snuva och heshet och igårkväll började jag nysa. Jag nyser i omgångar om tre nysningar varje gång en nysattack kommer. Och idag har jag ont i huvudet - jag som aldrig brukar ha ont i huvudet.

Jag skulle vilja att förkylningen går över och inte envisas med att stanna kvar och bara ändra karaktär hela tiden.

Jag vill börja träna nu!

6 kommentarer:

  1. Ligger du i sängen eller jobbar?
    (Sängen är rätt svar)

    SvaraRadera
  2. TRIST!!!
    Jag kan säga att jag nu är glad för att det är en bit mellan dig och mig, för såna där baciller brukar lätt smitta av sig.

    KRYA PÅ DIG KRAMAR!!!!!
    EVA

    SvaraRadera
  3. Märkligt, min pappa har nysatacker (utan att vara förkyld) och det blir ALLTID 3 på raken!

    SvaraRadera
  4. Allt har sin tid heter det ju, så det är bara att vänta ut bassiluskerna;) ta det lugnt sedan när du väl börjar att träna, så att du inte går ut för hårt och blir sjuk igen. Lätt hänt;)

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Ditt nya liv kan lika gärna börja på måndag nästa vecka i stället.

    //Singelmamman som visst inte får kommentera annat än anonymt.

    SvaraRadera