söndag 21 augusti 2011

Sökord

Somliga skriver om roliga sökord som har hittat till just deras blogg. Jag tänkte att jag måste kolla upp vad jag har för sökord och hittade detta:

  • använda trosor
  • Plattbaggar
  • har nu en del karlar börjat springa utan kalsonger
  • axel väska diagonalt                                  
  • datorchassin
Plattbaggar och datorchassin vet jag att jag har skrivit om. Men de som sökt på detta och hittat hit har nog blivit besvikna, jag har ju inte direkt skrivit något användbart om dessa ämnen. De andra är nog ännu mer besvikna. Jag är lite konfunderad över  "axel väska diagonalt" - det borde väl vara axelväska

11 kommentarer:

  1. Plattbaggar? VAD är det??

    SvaraRadera
  2. Ja, de är märkliga de där sökorden!

    SvaraRadera
  3. Brukar också kolla mina ibland...och förvånas!

    SvaraRadera
  4. hur kollar ni det? Blev ju nyfiken :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha, ja det där är roligt att kolla!

    SvaraRadera
  6. Ja just det, HUR kollar man det?

    SvaraRadera
  7. Jag skulle bli lite orolig över att nån söker efter "använda trosor"!?

    SvaraRadera
  8. Mina är de ständigt återkommande snusk blogg, och naken foto. Särskrivet, grrr!

    SvaraRadera