söndag 8 augusti 2010

Jisses Amalia, vilket åskväder det var i natt!

När vi kom ut från restaurangen hade himlen öppnat sig och det vräkte ner dessutom var det ett åskväder som hette duga (nästan som den natten Ronja föddes och Mattisborgen splittrades).

Idag har det i alla fall inte regnat men luften är fortfarande kvav och äcklig  så jag inväntar nästa urladdning. Det är väl typiskt att sista dagarna på semestern ska vara grå och regniga. Imorgon när jag sitter på jobbet kommer solen säkert att skina från en klarblå himmel

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Här har det inte åskat men det är väldigt fuktigt och klibbigt väder. Usch. Önskar det kom ett åskregn så att det blev lite friskare luft. Kram.

    SvaraRadera
  3. Många är nog ledsna över regnet som kom lagom till jobbstart ... men blir det varmt igen kan man alltid bada efter jobbet samt njuta av att äta ute på altan, balkong m.m.
    Men ja, själv har jag nog fått lite deppvirus men nog skall den bort så småningom!
    :)

    SvaraRadera
  4. Knaster: Här åskade det riktigt ordentligt

    Tigris: Hoppas ditt deppvirus ger med sig. Det är inte kul att komma hem från semestern och vara sjuk

    SvaraRadera
  5. Jag har en semestervecka kvar så jag hoppas på solsken i morgon...men det ser inte så lovande ut.

    SvaraRadera
  6. Realisten: Håller tummarna för dig

    SvaraRadera