onsdag 15 januari 2014

Roligt lunchsällskap

I går träffade jag Herr och Fru Venus och åt lunch med dem. Det är alltid lika trevligt, efter ett tag övergav Herr Venus oss eftersom han skulle åka och jobba. Men Fru Venus och jag satt kvar och pratade ända tills personalen började blänga på oss, då insåg vi att vi kanske hade suttit för länge och tagit plats efter det att vi ätit upp.

Vi packade ihop oss och gick en sväng sen måste även jag återvända till jobbet och göra rätt för min lön. Men jag vill tacka paret Venus för att de tänkte på mig och hade med sig en kartong med "Findus vita ärtor" dvs Mariannekulor

4 kommentarer:

  1. Åååååh. Sitta och snacka alldeles för länge. Det är terapi der!!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att kunna luncha ihop så där :)

    SvaraRadera
  3. Bloggträffar, bra skit det!
    Jag var också på en liten en idag :)

    SvaraRadera
  4. Det var så jäkla trevligt! :-) Repris tack! Kram

    SvaraRadera