lördag 4 maj 2013

RunKeeper

och jag är inte så bra vänner just nu.

Många rundor har jag bara fått tid och inte sträcka eftersom GPS:en verkar ha fått spunk. Nu har jag fått ordning på det strular bara ibland men då börjar den haka upp sig och säga activity paused, activity resumed hela tiden. Dvs jag går 2 m sen pausar den efter ytterligare 2 m startar den igen. Lite irriterande och tjatigt må jag säga.

Jag tror att det är en krigslist.

Det har nämligen kommit en betalvariant och de vill väl att man ska teckna sig på den. Men glöm det. När gratisvarianten börjar strula från att ha funkat klockrent så tar jag för givet att betalvarianten är lika dålig som gratisvarianten så tji fick de...

5 kommentarer:

  1. Jag har Runtastic och är nöjd. Kostar inget.
    RunkePer - bara namnet gör mig misstänksam.

    SvaraRadera
  2. ...och jag har ikke peiling på vad ni snackar om....

    SvaraRadera
  3. Min RunkePer... beter sig likadant. Lägger den av kommer jag gå över helt och hållet till Endomondo.

    SvaraRadera
  4. Rätt tänkt. Finns ju många andra lika bra appar att ta till istället.

    SvaraRadera
  5. Då ska man inte installera den då...

    SvaraRadera