tisdag 2 oktober 2012

Vad sa doktorn då?

Efter att ha röntgat foten konstaterades det att det inte fanns några synliga frakturer. Men eftersom jag har problem kan jag ha små små små frakturer som inte syns och de kan ta tid att läka.

Skruven ska i alla fall bort och det innebär ytterligare 2-3 månaders väntetid. Men här kunde jag sätta upp mig på reservlista så att de hör av sig om de får ett återbud.

Med andra ord så blir det inget springande, hoppande, promenerande på minst 2 månader till 

14 kommentarer:

  1. Suck, kan väl passa bra in här...

    SvaraRadera
  2. Nej, vad trist!
    Ps, hoppar du mycket annars?

    SvaraRadera
  3. Usch! Att inte få röra på sig på sååå länge skulle jag få spratt!

    SvaraRadera
  4. Kanske vi ska simma-plaska lite i alla fall då när ni kommer? KRAM!

    SvaraRadera
  5. Men aj och oj och lite fan på det.

    SvaraRadera
  6. Men fy så trist! Hoppas återbud kommer snabbt!

    SvaraRadera
  7. Attans! Låt någon få återbud så att du kan få den tiden. :D

    SvaraRadera
  8. Nej men... Inget promenerande heller?? :-(

    SvaraRadera
  9. Men va'faen???! Ligg på och fråga minst varannan vecka!

    SvaraRadera
  10. Då har du något att skylla på för att slippa motionera och tid att samla gott om energi till när du får lov :-) Kram

    SvaraRadera