lördag 21 april 2012

Party party

Vi fick jättegod mat med svenskt tema. Förrätten var västerbottenpaj och det är ju alltid gott.

Huvudrätten var ren och det var oxå jättegott. Men väldigt många hade uppgivit att de var allergiska mot ren...  Har aldrig hört om någon som bara är allergisk mot just ren, det är ju som att påstå att man är allergisk mot gädda men inte flundra... Jag tror problemet är att de inte har ätit ren förut och fått för sig att det är äckligt eller så är de fortfarande rädda för becquerel



Efter maten fick vi underhållning och i underhållningen ingick en nakenchock så nu kan jag skryta med att jag har varit med om det.




Tillägg. anledningen till att ni inte kan förstora nakenbilden är att jag varit inne på något nätprogram och klippt bort mig själv (i ena hörnet). Men vad är ni för snusktanter egentligen som ägnar lördagskvällenåt att klicka på en naken karl på nätet för en närmre titt?

15 kommentarer:

  1. Du, det har blivit något fel med bilderna. Matbilderna går att förstora men inte nakenbilden. ;)

    SvaraRadera
  2. Just det, fick du ingen nakenbild på närmare håll? Tror du har rätt ang köttet.

    SvaraRadera
  3. Ha ha som norrlänning tror jag knappast att jag hört talas om att någon är allergisk mot ren. Det är väl förmodligen att man inte vågar smaka något nytt men renkött är vansinnigt gott och mört om det är rätt tilltagat.

    SvaraRadera
  4. Jamen, varför går det inte att förstora nakenbilden??

    SvaraRadera
  5. Den där karln gick varken förstora eller skriva ut. Mycket dumt he he

    Men du, vilken god mat. Allergisk?! Snarare fegisar :))

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  6. hahaha, nakenchock. Ren som e så gott, tyvärr blir det inte så ofta här nere i Halland.
    (Javisst e de dumt när de bara ändrar så där rakt av när man precis har lärt sig hantera sidan),
    ha de Fia

    SvaraRadera
  7. Ja du det är med att gilla ren är ju tudelat. Det beror på vem som tillreder den. jag tycker det sticker i munnen av renen om någon inte kan laga den. är man allergisk då? Ser ut som du varit på värsta festen. Härligt

    SvaraRadera
  8. Ha! Det funkar med förstoringsglas!

    SvaraRadera
  9. Låter som en trevlig kväll trots dryckochmatkänsliga kollegor.

    SvaraRadera
  10. Jag lovar jag klickade inte på bilden, försökte bara ta en lite närmare titt. ;)

    SvaraRadera
  11. Hahaha, tur jag läste först så jag har faktiskt inte klickat! :)
    Allergiskt mot ren??? Nä, det har jag aldrig hört. Ren är ju gott, synd att inte smaka!

    SvaraRadera
  12. Ha ha! Här blev man ertappad!

    SvaraRadera
  13. Va kul med fest och god mat..och nakenchock..!!

    SvaraRadera
  14. Trötttnat på paj, tycker det smakar samma oavsett vad som petats ner i fyllningen. Ren däremot är gott o jag tror inte ett dugg på allergi. Handlar nog mer om feghet att våga prova något nytt.

    SvaraRadera