lördag 7 april 2012

Lördagsmorgon

Påskaftons morgon och jag vaknar vid 6.30. Vad gör man då  när alla i familjen sover?

Ja frukosten går ju fort så nu har jag förberett lite till påskbordet och städat skåpet under diskhon. Det behövdes och jag ska inte förstöra er påskhelg med att lägga ut bilder på hur det såg ut innan städningen inte på hur det ser ut efter heller...

Nu sitter jag och väntar på att gymet ska öppna, det blir benpass idag. Sen ska jag äta och dricka med gott samvete.

Ni kanske undrar hur det går med min viktresa eftersom jag inte rapporterat på länge? Det går varken framåt eller bakåt för tillfället. Jag har tappat motivationen och har nu som mål att stå still fram tills motivationen behagar infinna sig igen.

13 kommentarer:

  1. Jag vaknar också och går upp först av alla. Igår var jag ensam uppe hela förmiddagen. Duktig du är som går iväg på gym även under påsken!

    SvaraRadera
  2. Det var hurtigt så tidigt på morgonen. :)

    SvaraRadera
  3. Det gör du rätt i, viktresa utan motivation slutar bara i frustration. Så vänta du det kommer!
    Ha en skön dag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Städpass och benpass. Vilken energi du har. :)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. Jag vaknade sist av alla vid tio.... Bra attityd till viktresan, du är bäst! KRAM

    SvaraRadera
  6. Hade du bott här kunde du tagit hand om vår lilla son som vaknar samma tid, så vi andra fick sova vidare... Hihi! ;-)

    SvaraRadera
  7. Känner precis som du att motivationen ibland försvinner. Försöker också ha som mål att varken gå upp eller ner under tiden.
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  8. Jag älskar den där ensamtiden på morgonen. bara jag som bestämmer precis som jag vill
    Fast ok man kanske kunde sova lite längre när man ändå är ledig
    Ha en fortsatt fin helg

    SvaraRadera
  9. Ta en tur i klädesaffärerna och bli inspirerad av alla fina vårkläder som har kommit så ska du se att lusten infinner sig! Kram

    SvaraRadera
  10. Ingen viktresa här heller längre. Försöker äta med förståndet, men njuter också däremellan. Ha en skön fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  11. Lusten infinner sig nog snart igen ska du se! VÄlkommen till min blogg :)

    SvaraRadera
  12. Ohh.. Känner igen det där med brist på motivation. Men du är hurtig och tränar iallafall. Jag är inte riktigt lika hurtig. Skulle man kunna säga. Men jag skyller på såna bra saker som; Pms. Mens. Bråkiga ungar. Trasig våg. osv osv... ;)

    Ha det fint!

    SvaraRadera