torsdag 26 april 2012

Ack, dessa nyheter

i den nya Bloggervärlden den som jag försöker lära mig men inte riktigt har hittat allt eftersom det inte alls ser ut som det gjorde förr glömmer jag ofta bort att ge inläggen etikett.

Jag vet att man kan få tillbaka den gamla versionen men jag vill ja hänga med och inte hamna helt utanför så jag kämpar på.

Använder ni etiketter på era inlägg? Jag tycker det är bra att ha om jag ska leta upp något gammalt inlägg.

Ikväll är det tantsnusk som gäller, rapporterar mer under helgen men kan inte lova några bilder

14 kommentarer:

  1. Nej jag använder inte etiketter mer än måndag, tisdag, onsdag osv. Jag ska nog börja med etiketter nu när jag har vårstädat på min sida. :)

    SvaraRadera
  2. Jag KRÄVER bilder på tantsnusk!!

    SvaraRadera
  3. Men vad är det där som "alla" pratar om?! Vad då nya Bloggervärlden? Jag har inte märkt någon skillnad alls. Jag vill också hänga med. Hur ska man göra?

    SvaraRadera
  4. Jag etiketterar, men hittar trots det inte alltid.

    SvaraRadera
  5. Kan man ändra tillbaka??? Det hade jag gärna gjort!

    SvaraRadera
  6. De ska ta bort den gamla inom kort :((

    SvaraRadera
  7. Jag har etiketter och det "nya" gränsnittet har jag haft i ett år. Jag vet inte varför jag fick det så tidigt men jag kan säga att så som det ser ut nu gjorde det inte för ett år sedan, då var det väldigt förvirrande. Alla funktioner som man haft förut finns kvar bara på lite andra ställen. :D

    SvaraRadera
  8. Du borde ha etiketten "tantsnusk"!

    SvaraRadera
  9. Jo jag använder etiketter för det mesta. Men jag lägger ofta inläggen under ologiska etiketter så det hjälper inte... Haha!
    Därför har jag lagt till en sökruta i min blogg. Ofta är det lättare att söka på ett ord, för där har jag hyfsad koll (om det gäller något särskilt som jag letar efter). :-)

    SvaraRadera
  10. Nu hittar jag inte de andra bloggarna jag vill se min "läslista"!!!

    SvaraRadera
  11. Vad snackar du om? Klart du måste lägga ut bilder. ;)

    Jag skriver ny etikett för varje inlägg....typ...

    SvaraRadera
  12. Jag kör med både vett och etikett. ;)
    För det mesta...

    SvaraRadera
  13. Jag har slutat med etikett. Glömde ju ändå titt som tätt. Söker med fraser i stället om jag behöver leta efter nåt inlägg.

    SvaraRadera
  14. Jag skriver inga etiketter, jag skriver nya blogginlägg där.

    SvaraRadera