måndag 9 april 2012

Ibland vill det sig bara inte

Vi hade ju kalas igår och systersonen välte min dator och kan man tänka sig hårddisken craschade,  det var väl kul.... obs ironi så det stänker om det.

Men ibland har man otrolig tur, ni vet sån där tur som bara inte finns. Sonen=datanörden hade en alldeles ny hårddisk liggande en som han själv skulle ha. Nu har vi fått igång min dator och jag installerar alla program jag ska ha och försöker komma på hur mycket jag förlorat på min dåliga säkerhetskopiering...

Nu kommer ni inte höra av mig på ett tag för jag ska iväg på galej. Ha det så gott

17 kommentarer:

  1. Aj då. Datorn och telefonen vill man ha för sig själv men en olycka kan ju hända. Förstår att du blev olycklig men jag kan tänka mig att den som gjorde det blev minst lika ledsen.
    Ha det bra på ditt galej
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det löste sig med datorn!!
    Ha nu så kul på galej!!!

    SvaraRadera
  3. Tur i oturen! HA kul nu på galejet!

    SvaraRadera
  4. Skönt att det löste sig, för det där med datorer det kan man bli tokig på!

    ha så kul på galejet!

    SvaraRadera
  5. Om mina barn hade gjort samma sak hos min sambos syster så... Oj oj oj oj oj. Hade hennes barn gjort samma sak med min dator så hade det varit en olyckshändelse. Vilken tur att sonen hade en hårddisk hemma. Fick du betala mycket för den?

    SvaraRadera
  6. Galej låter trevligt, kos deg og god tur!

    SvaraRadera
  7. Säger som Knasterfaster. En olycka händer. Men hos vissa är olyckan värre.
    Hoppas galejet var trevligt!

    SvaraRadera
  8. Tur i oturen.
    Galej? Vad då för galej???

    SvaraRadera
  9. Ganska ofta är datanördar bra att ha i sin närhet.

    Ha det så kul på galej!

    SvaraRadera
  10. Säkerhetskopiering är för ... smartisar, och därför ingenting som jag gör på min bärbara. Måste ta en ny koll. Tur att sonen kunde fixa snabbt! Ha det toppen!

    SvaraRadera
  11. galej? jaha, får vi itne veta ngt om den? ;)

    SvaraRadera
  12. Tur i oturen då, fast mest otur för sonen.
    ha så kul på galejan.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  13. Det där ser jag som den berömda sparken i baken för att ta tag och säkerhetskopiera min hårddisk. Hela livet är ju typ sparat där. Usch.

    Det går inte att lämna in den som kraschade och se om det går att få tillbaka något?

    SvaraRadera