onsdag 12 december 2012

One size fits all



Idag passade jag på att ekipera mig innan jag åkte hem. På Vero Moda köpte jag en tunika och kassörskan lyckades med sin merförsäljning och fick mig att köpa ett par tights.

Eftersom jag var klädd i full vintermundering orkade jag inte ta av allt och prova utan frågade vilken storlek jag skulle ta. Hon sa att jag skulle ta S/M. De såg ut att vara lagom en 5-åring, men jag köpte dem ändå (jag har ju en tonåring som kunde ta dem om de var för små för mig).

Men kan ni tänka er, de passade. Maken till töjbart material har jag nog inte sett tidigarel

13 kommentarer:

  1. Njae. Jag tror att du är smalare än vad du tror!

    SvaraRadera
  2. Trevlig med shopping som passar!

    SvaraRadera
  3. hehehe Bra med stretch! Härligt att de passade!

    SvaraRadera
  4. Hurra, och du är väl rätt ynklig har jag för mig. Liten plutt, så där.

    SvaraRadera
  5. Alltså, liten och smal menade jag och inget annat.

    SvaraRadera
  6. Stretch måste vara uppfunnit av en kvinna.
    Bra material som jag har i jeansen

    SvaraRadera
  7. Hallå. Klart att S/M skulle passa dig!

    SvaraRadera
  8. Gött att de passade, ja nu orkar man inte prova kläder,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  9. Maken till duktig och tränande kropp skulle jag säga! :-)

    SvaraRadera
  10. Låter ju perfekt! Skönt med personal som har blick för det som passar!

    SvaraRadera