söndag 9 december 2012

Gömma julklappar

Alla ni som läser runt här vet väl att Fru Venus brukar gömma och glömma julklappar/presenter och annat. Men sån är inte jag. Nej då.

Vi pratar julklappar hemma och dottern frågar om parfymen jag köpte till henne när jag var på Åland sist. Den skulle hon få i julklapp.

?????

Parfymen...

I bakhuvudet finns ett svagt minne av att jag köpte den till henne och att vi kom överens om att det skulle vara en julklapp. Men var har jag lagt den?

Nu har jag hittat den men det tog några dagar, jag hade nämligen inte lagt den på det vanliga stället

8 kommentarer:

  1. Haha, tur att du hittade den.

    SvaraRadera
  2. HA HA HA HA! Välkommen i klubben :-))

    SvaraRadera
  3. hihi, tur du hittade den! Känner igen det där...

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, jag brukar alltid hitta några i sista stund som jag har glömt att jag köpt. Så någon får mer än vad som var tänkt:-)

    SvaraRadera
  5. Men så e de väl alltid, om man lägger ngt på en annan "bättre" plats än den vanliga, så minns man inte,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det börjar bli äckligt med minnet. Eller bristen på minne. Det hjälper inte längre att berätta för min fru. Det smittas visst. Tur att man än så länge kan skratta åt eländet.

    SvaraRadera