fredag 16 september 2011

Award

Jag har fått en award av Knasterfaster.  Tack snälla!


Jag ska svara på 5 frågor, länka tillbaka till den som skickade awarden till mig och skicka vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 läsare men som borde ha fler än så!! De ska i sin tur länka tillbaka till mig och skicka vidare till 5 bloggare som...osv. 

Varför började du att blogga?
Jag började i mars 2010 innan dess visste jag knappt vad en blogg var. Men två jobbarkompisar höll på och de drog ner mig i bloggträsket.


Vilka bloggar följer du?
Lite blandat. Men det är vardagsbloggare precis som jag , vanliga människor med vanliga problem och glädjestunder


Vilka favoritfärger har du?
Blått, blått och blått. 

Vilka favoritfilmer har du? 

Åh nu måste jag komma på något…. 

Men Disney och Astrid Lindgren-filmer går alltid hem
Medan du sov
Mamma Mia
och när jag var mindre var det Grease och Top Gun




Vilket land drömmer du om att besöka?
Island
Irland
Skottland


De här fem bloggarna får awards av mig: 
Jag har sett den här awarden vandra runt några dagar nu så de utvalda kanske redan har fått den men jag tror jag har hittat några som jag inte har sett den hos. De flesta  är relativt nya bloggare för mig och alltså är jag lite mer nyfiken på dem





7 kommentarer:

  1. Så kul att få läsa dom fem svaren:)
    Jag fick också en häromdagen, visst blir man glad:D

    TREVLIG HELG!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken Top Gun kväll vi kan ha med Knaster :-)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket coolaste Shamrock!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden!

    Medan du sov är också en av mina favoriter! Jag skrattar hysteriskt varje gång jag ser frekvensen när en tidningskille på cykel ( i bakgrunden) vurpar med sin cykel. :)

    SvaraRadera