lördag 1 januari 2011

Present som inte passar för nyårslöften...

Efter att ha kikat runt verkar det som om många nyårslöften handlar om att äta lite nyttigare. 

Ni som har ett sånt löfte kan sluta läsa nu.

Det här hade  mina släktingar med sig, en tub Nocilla.

Nocilla påminner om Nutella men är mycket godare i alla fall intalar jag mig det. För Nutella finns i Sverige och det kan jag köpa när som helst - om det vore lika gott skulle jag rulla fram.
Man tar på en sked och sen äter man. Mums!

7 kommentarer:

  1. Herregud, man ser ju bara på tuben att det är nyttigt, jättenyttigt!!

    SvaraRadera
  2. Men Oj vilken tur för mig att jag inte gillar choklad... :)

    SvaraRadera
  3. Men om man trycker i sig hela tuben på en gång kanske det kommer ut lika fort. Då hinner kanske inte fettet sugas åt av kroppen? ;)

    SvaraRadera
  4. Sunt och riktigt! Mätta människor är i regel glada människor, så kör hårt !

    SvaraRadera
  5. Varför fortsatte jag läsa, du varnade ju faktiskt!?
    GOOOOD FORTSÄTTNING!

    SvaraRadera
  6. Nocilla är den bästa uppfinningen sen skivat bröd! Som för övrigt är ett gott tillbehör till just Nocilla. Den måste gå att hitta här hemma, min burk (ja, BURK!) är slut och jag får panik!

    SvaraRadera