lördag 13 oktober 2012

Snigelpost

har man hört talas om. Men dagens teknik borde väl vara snabbare.

Fick ett samtal från Fru Venus i går som hade fått ett konstigt MMS och när hon kollade avsändaren visade det sig att det var jag.

Under samtalets gång kom vi fram till att det var ett meddelande som jag skickade för nästan 4 veckor sedan (!). Om hon hade fått det då hade det varit glasklart vad jag menade men nu, en månad senare förstod hon ingenting.

Undrar var meddelandet har varit under tiden...





4 kommentarer:

  1. haha! spännande med ett mms så sent. har hänt mig också att mina mottagare fått en god jul hälsning 1. januari... ;)

    SvaraRadera
  2. Och en kort stund var jag rädd för att jag(?) var korkad... ;-) Ses snart!

    SvaraRadera
  3. Hoppsan då! Inte visste jag att sms levererades av människor i häst och vagn :-O

    SvaraRadera