torsdag 11 augusti 2011

Vad säger han?


Sonen ropar att vi ska komma ner för att kolla en äcklig insekt på golvet, en sort som han aldrig har sett förut. Jag går ner och väntar mig att få se något stort och äckligt. När jag kommer ner visar det sig att det är något slags spindel som försöker fly badrummet eftersom det är gaslarm efter sonens besök

-        -  Det är en spindel säger jag
-         - Nej säger sonen, titta den har bara två jätteben och när den knullar så…

Dottern och jag tittar frågande på varandra och sonen kommer på att han sagt fel. Han menade när den knallar

Kan meddela att den numera är det en före detta spindel "an ex-spider som Monty Python skulle säga"

9 kommentarer:

  1. Han dog av gasen va? Jag menar spindeln, inte sonen. Sen går det faktiskt att knulla fast man bara har två ben.

    SvaraRadera
  2. Varifrån får Fru Venus allt? ;)

    SvaraRadera
  3. Och sonen läser här? Skrattar på mig!

    SvaraRadera
  4. Hahaha före detta spindeln som knullade, flåt menade knallade i hjäl sig i gasen.
    ha de Fia

    SvaraRadera