tisdag 8 februari 2011

Jag behöver nya gummistövlar

Alla har så snygga gummistövlar nuförtiden. Själv har jag haft ett par svarta i 20 år. De är så gamla att de har krackelerat och nu läcker in vatten. Men de är så sköna. Det är militärens modell och de sitter som gjutna på foten. 

Jag har provat och provat men inte hittat några som sitter lika bra. Oftast far foten runt inne i stöveln eller så får jag skavsår (jag har lite halvknäppa fötter) 

Men nu måste jag ut på jakt för jag behöver verkligen ett par nya.

15 kommentarer:

  1. Älskar att ha skor och stövlar men hatar att prova och köpa! Har väl kanske också knäppa fötter! Men det finns ju skitsnygga nu :)

    SvaraRadera
  2. Jag behöver oxå ett par nya. Men att lägga 1200 för ett par snygga är lite tråkigt.

    SvaraRadera
  3. Jag vägrar gummistövlar och har gjort det till en prinicp... som jag lider mest av själv i det här vädret.

    SvaraRadera
  4. Oj, blev du lurad???
    Absolut inte min mening..hehehe.

    SvaraRadera
  5. Köp ett par Nokia, röda, där har dina fossingar rum!

    SvaraRadera
  6. Jag har samma problem. Med ALLA skor.. tråk tråk tråk!

    SvaraRadera
  7. Gummistövlar som man ju kan ha många år är det värt att lägga pengar på. Tretorn, tycker jag är bra. Inte så snygga kanske men...jo, de är ganska snygga om man tycker tretorn är snyggt.

    SvaraRadera
  8. Jag har också så svårt att hitta ett par fina och prisvärda. Hade ett par jättefina röda tretorn. De är sönder och jag hittar inga nya.

    Hoppas du hittar. :-)

    SvaraRadera
  9. det finns verkligen jättesnygga stövlar idag. Jag har inte provat några på 100 år. Kanske skulle göra det. Hoppas du hittar några du gillar!

    SvaraRadera
  10. tror skopunkten hade fått hem några snygga...själv så vägrar mina fötter gummistövlar...

    SvaraRadera
  11. Hoppas du hittar ett par sköna och snygga!

    SvaraRadera
  12. Det finns ju så många snygga modeller nuförtiden. Lycka till i jakten.

    Kram

    SvaraRadera
  13. Lycka till och kanske ÖB har några stövlar ?

    SvaraRadera
  14. Ooo jag har inte haft gummistövlar på säkert trettio år. Hemska saker att ha på sig men säkert nödvändiga ibland. Hoppas du hittar nya så du slipper bli blöt om tårna :)

    SvaraRadera
  15. Det finns många fina gummistövlar nu för tiden. Lycka till i din jakt på nya!
    Kram.

    SvaraRadera