söndag 26 april 2015

Liebster award



Jag har fått en Liebster award från Pernilla Lindgren.

Tack snälla Pernilla!

Reglerna är:

  • Länka tillbaka till personen som nominerade dig
  • Svara på frågorna som du fick av personen som nominerade dig
  • Nominera 11 andra bloggar med färre än 200 följare
  • Gör 11 frågor till dem som du nominerar
  • Meddela de nominerade via sociala medier/bloggar


Nu ska jag klura lite på hennes frågor så jag gör ett inlägg lite senare men mina svar, vilka jag nominerar och mina frågor till dem.

7 kommentarer:

  1. Spännande. Ska spana in sidan här... :)

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt att läsa, men inte att sen göra själv! Alltså hoppas jag slippa bli nominerad! Så tråkig är jag ;)

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att läsa dina svar :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Kul, men elva stycken andra bloggare? jag följer inte så många, hehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera
  5. Ja, det ska bli spännande att se vad du svarar :)

    SvaraRadera