söndag 27 oktober 2013

Hur vore det om man lär sig av sina misstag?

Jag har opererat bort kärringknölen hallux valgus, och efter det även opererat bort skruven.

Så smått har jag börjat jogga igen och även klarat av utfallssteg med skor på. Nu brukar jag gå på ett corepass med en jättebra instruktör där vi av ngn anledning alltid kör barfota det kanske beror på att hon även är yogainstruktör.

Nu kör hon lite utfallssteg i början av passet och jag kände ju att det inte funkade.Vad gjorde då den kloka Shamrock? Slutade hon och gjorde någon annan övning istället? Nej, som den envisa åsna jag är körde jag på och nu har jag haft ont i foten i snart 2 veckor.

3 kommentarer:

  1. ajajaj, men jag känner så väl igen mig själv, envis som synden
    hoppas att det ger sig och blir bra igen
    kramar

    SvaraRadera
  2. Aj då. Vad gör man då? Vilar sig frisk?

    SvaraRadera
  3. Aj, aj, aj, det är inte bra att vara för envis! Hoppas det går över snart.

    SvaraRadera