lördag 26 november 2011

Body Painting



Ett hörn av mässan ägnades åt BodyPainting. Vissa av modellerna var opererade med enorma bobisar, andra modeller såg högst normala ut.
Den här dödskallerumpan var ganska häftig men jag undrar om den är äkta eller silikon. På framsidan var det i alla fall fejk
Den här gröna var min favorit. Först för att hon ser hon högst normal ut och sen för att målningen häftig kolla in klorna som sticker ut på ryggen...
Här är framsidan. Jag hann inte se slutresultatet men skjortan på framsidan såg riktig ut, klart bäst tycker jag.

12 kommentarer:

  1. Man får nog lite spejs på t-banan med en sån rygg...

    SvaraRadera
  2. sv Det händer att ju att vi kramas i butiken. När någon är lite nere, om man inte setts på länge eller om någon ska gå på ledighet och man inte sak ses på ett tag eller av andra anledningar.

    Jag har dock mycket svårt att förstå att det finns någon som verkligen kan störa sig så mycket på det att man på fullaste allvar ringer till högsta hönset och klagar!!

    SvaraRadera
  3. Om någon undrar så vanns tävlingen av de som målade tjejen med dödskallar i rumpan. Och det var snyggt gjort, men förutom kroppsmålning så var det ju en massa applikationer fastsatta på de flesta modeller, så det blir lite konstigt.

    Just den modellen hade konstig form både på bröst och stjärt!

    SvaraRadera
  4. wow! ser häftigt ut! Och allt detta i Kista?? Kistamässan där alltså? Missade jag helt! Men hade nog inte hunnit idag...

    SvaraRadera
  5. En fråga bara, varför vill man bli målad? Det blir man ju bara man målar lite tak....

    SvaraRadera
  6. Riktigt häftigt ! Men jag kan ju inte låta bli att undra vad som händer om man blir kissnödig mitt i all det där målandet?

    SvaraRadera
  7. Men du när ska man använda målningen. Är ju inte precis lämplig att jogga in i när man ska ta prover på labb.
    Ha en fin dag utan pynt det funkar det med

    SvaraRadera