söndag 11 april 2010

















Första testet

Nu har jag testat Konadkitet som jag köpte för ett tag sen. Resultatet blev inte så lysande (det är knappt att jag vågar visa det här) men jag misstänker/hoppas att det kommer att gå bättre nästa gång. Övning ger färdighet ni vet…

Jag har i alla fall använt China Glaze Caribbean Blue underst och sen Konads svarta till zebraränderna (platta M57). Överlacket är som vanligt Seche Vite. Som syns på bilden var jag lite snabb med överlacket så på ena nageln har det svarta "runnit ut" lite.

4 kommentarer:

  1. Jättecoolt ju! Snygga färger ihop. Du kan absolut visa upp det här. Har sett betydligt värre i andra bloggar så kör på bara. Och när får vi se lite smink? ;)

    SvaraRadera
  2. Fru Choklad:jag har provat men det blir inga bra bilder (vet inte om det är kameran eller motivet det är fel på...) Men jag ska försöka

    SvaraRadera
  3. Tycker också det ser jättefint ut. Konad har en förmåga att fungera ibland för att nästa gång vara jättesvårt att få fint.

    SvaraRadera