onsdag 31 mars 2010

Make Up Store

I gårkväll tog Fru Choklad med M, Y och mig på äventyr. Det bar av till Make Up Store som hade medlemskväll. Först serverades lite bubbel och snittar samtidigt som de visade hur man sminkar sotiga ögon. De hade även ett lotteri och kan man tänka sig andra pris gick till M och tredje pris gick till Y. Sen var det shoppingdags och det blev en hel del...



Ett set mineralpuder och två borstar (som det visade sig vara kampanjpris på och det är ju aldrig fel)



Ögonskuggorna Muffin och Nightfall, kajal Darkest Shadow, pensel 105 till skuggorna och pensel 102 till min gel eyeliner, ett litet verktyg till min berguvsögonbryn och en liten väska till kabukiborsten som följde med mineralpudret


2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att packa upp allt när man kommer hem! :) M och hennes dotter var också nöjda har jag fått rapport om idag. Hoppas du vill följa med nästa klubbkväll också. Man måste ju inte handla ;) Fast jag lyckas på nått sätt varje gång i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Fru Choklad: ja det kändes nästan som julafton när jag tömde påsen.

    SvaraRadera